Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 164 TS 1989г

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 164 TS 1989г

    При движение на ниска скорост - около 30-40 км/ч се чува пукане в предната часта на колата, което изчезва при повишаване на скоростта. Според мен е от предните амортисьорни стойки или по-точно от лагерите в местата на закрепването им към купето. Карах колата на преглед в сервиз Бош в Пловдив, а след това и в Динекспрес. И на двете места ми казаха, че няма проблем, всичко е наред. Пукането продължава и ме дразни. Вторият проблем - от известно време не се прибира предпазният колан на шофьорската седалка. Най-вероятно възвратната пружина се е повредила. Опитах, но не успях да сваля предпазната кора от вътрешната страна на средната колонка. Моля за помощ и предварително благодаря за всяко мнение.

  • #2
    Не знам дали механизмът е същият като при 145/6 и 155, но що не пробваш техниката с премятането през рамо и опъване?

    http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... B%E0%ED%2A

    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
    Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

    Comment


    • #3
      Благодаря, но това с премятането през рамо и опъването вече го опитах. Не помага. Пък и нямам спомен да съм опъвал силно колана преди да блокира. Преди около седмица сутринта се качвам в колата и виждам, че коланът не се е прибрал. Само го премятам за да не ме хванат полицаите. Прегледах това което ми изпрати и се учудих като видях колко хора са имали същият проблем. Явно коланите не са силната страна на алфите.

      Comment


      • #4
        Кората се сваля, като дръпнеш уплътненията на вратата.В горния край има щипка там където се съединяват двете кори на тавана.Бъди много внимателен с нея.
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #5
          Благодаря, реших проблема. Кората се сваля точно така. След това свалих макарата и махнах капачето на инерционния механизъм. С отвертка повдигнах зъбчето и коланът се прибра. Учудих се, че всичко е направено от пластмаса.

          Comment


          • #6
            За пукането в предницата защо не видиш и лагерите в долната част на пружината-няколко пъти ми се е налагало да ги сменям и колата заспива
            Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
            Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
            Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
            Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

            Comment


            • #7
              Не знаех, че има лагери и в долната част на пружината. Ще проверя, благодаря за съвета.

              Comment


              • #8
                Най-накрая реших проблемите си. Смених всичко по предното окачване. Лагери на главините - 36лв. Лагери под пружините /пластмасови със сачми/ -15 лв. Дясна главина -45 лв.Опори на телескопичните стойки - 17 лв. Шокови тампони - 10лв. В началото на годината смених накрайници на кормилните щанги, тампоните и втулките на носачите и филетките. Не помня какви бяха цените им. Всичко което беше за смяна по предното окачване е сменено. Като се изключи изчезването на паразитните шумове, не усещам някаква промяна във возията.

                Comment

                Working...
                X